NORMAL inaugura nova exposición do artista Pablo Barreiro
Un deles representa as virtudes da fe; o outro, a vida eterna. Despois de ter decaído o Pasatempo nos anos 70, os leóns foron mercados e levados para Asturias, onde vixían na actualidade a entrada do santuario de Covadonga.
O artista busca así a aproximación á Urbild, figura arquetípica, que consolida a idea do mundo europeo. No seu traballo de acción e reflexión sobre a copia, realizando copia da copia, reproduce partes dos leóns como signos dun prototipo arredor do cal a historia da arte comezou a gravitar, definindo o sentido canónico da beleza. Nas escalas de arte, a reprodución dos prototipos era condición necesaria para aprender o bo gusto e adquirir a mestría da tékhne, a técnica.
Pablo reflexiona sobre o proceso técnico da reprodución buscando a sinatura que, como rastro arqueolóxico, fica dese arquetipo esgazado, roto, ruinoso e do que só nos queda o fragmento.
PABLO BARREIRO
Pablo Barreiro naceu en Meaño (Pontevedra), en 1982 e vive a cabalo entre o seu taller, ubicado na súa localidade natal e Santiago de Compostela. Estudou Escultura na Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo de Santiago de Compostela e Belas Artes en Salamanca.
O seu traballo baséase con frecuencia na idea da repetición, copia e serialidade de elementos, algo que forma parte dunha linguaxe clara e definida. En consecuencia, sente fascinación polos mecanismos de reprodutibilidade e polo xeito en que a historia da arte occidental se serviu da copia. A súa forma de traballo céntrase na repetición dun obxecto ou imaxe, buscando conflitos entre o orixinal e a copia.
O artista busca así a aproximación á Urbild, figura arquetípica, que consolida a idea do mundo europeo. No seu traballo de acción e reflexión sobre a copia, realizando copia da copia, reproduce partes dos leóns como signos dun prototipo arredor do cal a historia da arte comezou a gravitar, definindo o sentido canónico da beleza. Nas escalas de arte, a reprodución dos prototipos era condición necesaria para aprender o bo gusto e adquirir a mestría da tékhne, a técnica.
Pablo reflexiona sobre o proceso técnico da reprodución buscando a sinatura que, como rastro arqueolóxico, fica dese arquetipo esgazado, roto, ruinoso e do que só nos queda o fragmento.
PABLO BARREIRO
Pablo Barreiro naceu en Meaño (Pontevedra), en 1982 e vive a cabalo entre o seu taller, ubicado na súa localidade natal e Santiago de Compostela. Estudou Escultura na Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo de Santiago de Compostela e Belas Artes en Salamanca.
O seu traballo baséase con frecuencia na idea da repetición, copia e serialidade de elementos, algo que forma parte dunha linguaxe clara e definida. En consecuencia, sente fascinación polos mecanismos de reprodutibilidade e polo xeito en que a historia da arte occidental se serviu da copia. A súa forma de traballo céntrase na repetición dun obxecto ou imaxe, buscando conflitos entre o orixinal e a copia.
Universidade da Coruña (UDC)